16 Ιουλ 2014

Αναγνώστης: "Πήρα tablet, το ασφάλισα για θραύση από πτώση και ......"

Αγαπητό taxalia,  πέρσι αγόρασα απο το κατάστημα στην ΔΥΤΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ τάμπλετ αξίας 129 ευρώ ενώ ξεκίνησα να πληρώσω που την έπεσαν κανά δυο τρείς διαδοχικά πωλητές [οπως σίγουρα και σε ...
πολλούς απο εσάς ] και με έψησαν τελικά να κάνω ασφάλεια [έχουν την MΟNDIAL] για το τάμπλετ και έτσι πλήρωα 40 ευρώ και όπως αναγράφει το χαρτί που μου έδωσαν μαζί με την απόδειξη [μόνο αυτό χωρίς όρους μόνο απόδειξη και το ασφαλιστήριο] καλύπτει ΘΡΑΥΣΗ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ!!!!!!!!! [απο όποιον ζητηθεί θα δοθεί] ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ...................

Το τάμπλετ έπεσε κατα λάθος και έσπασε η οθόνη.
Πήγα στο κατάστημα και μου απάντησαν σωστά έπεσε αλλά η ζημιά [αλλαγή τζάμι ΟΧΙ ΟΘΟΝΗΣ !!!!] στο τζάμι είναι ασύμφορη σάς δίνουμε 89 ευρώ αποζημίωση διότι η αλλαγή είναι πάνω απο την αξία του τάμπλετ!!!!!!!!!
Έφυγα επικοινώνησα με την ασφάλεια η οποία μου είπε όπως τα ΙΧ έχουν παλαιότητα έτσι και οι συσκευές και έτσι το τάμπλετ το πήρατε 170 σήμερα έχει χάσει αξία καθότι μεταχειρισμένο το τζάμι κοστίζει 140 σάς δίνουμε 75 ευρώ [στο κατάστημα μου έδιναν περισσότερα ] και αυτό είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η ανάρτηση γίνεται ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΩ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Η ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΩ ΑΦΟΥ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!

Η ΘΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΟΙ Η ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!!!!!!!

ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ!!!!!!!!ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ..............\

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ!!!!




ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΕ ΓΡΑΦΕΙ ΘΡΑΥΣΗ ΑΠΟ ΤΥΧΑΙΑ ΠΤΩΣΗ ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!6 ΜΗΝΕΣ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ 75 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΑΞΙΖΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΟΘΟΝΗ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΚΙ ΟΜΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΙ !!ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ 75 ΕΥΡΩ ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!

al.zh.ko12 hotmail.com 11.19 16/7/2014
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη