29 Αυγ 2014

Φοβερή επανάσταση ρε! Επέλεξαν τον πολιτικό όρκο ρε! Ουάου ρε!

Του Σωτηρίου Καλαμίτση
Όλα τα Μυρικαστικά Μουλάρια της Επικράτειας προέβαλαν σήμερα την αντάρτισσα Δούρου που ορκίσθηκε όρκο πολιτικό, αλλά και άλλους αυτοδιοικητικούς άρχοντες των «προοδευτικών» δυνάμεων, που ορκίσθηκαν όρκο πολιτικό.



Σημείωναν δε και ότι έγιναν επεισόδια μεταξύ αυτών που ήθελαν πολιτικό και εκείνων που ήθελαν θρησκευτικό όρκο. Εγώ γνωρίζω ότι τα άρθρα 52 και 154 του ν. 3852/2010 [Καλλικράτης] ορίζουν ότι οι δημοτικές και περιφερειακές Αρχές δίνουν τον ακόλουθο όρκο κατά την ανάληψη των καθηκόντων τους.
«Ορκίζομαι να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντα μου». Για ποια αντάρτικη επιλογή μιλάνε λοιπόν; Λέτε ο δημοκράτης Ραγκούσης να είχε επιβάλει με τον νόμο του τον όρκο που προβλέπει το Σύνταγμα για τους βουλευτές;
["Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντα μου"].
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη