28 Αυγ 2014

"ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΣ" ;

του Βλάση Γωγούση
Προς τους αγαπητούς μου φίλους αναγνώστες :

Συστήστε στους νέους , η αγοράστε και δωρίστε τους, το βιβλίο μου «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΣ;» - Εκδόσεις ΙΑΝΟΣ .
Στο μοναδικό αυτό αφήγημα εξιστορώ την συγκλονιστική ιστορία της ένοπλης συμμετοχής μου στον εμφύλιο πόλεμο 1947-1950.
Σε ηλικία 18 ετών τότε, βγήκα στο αντάρτικο μαζί με 4 άλλα φιλαράκια μου συνεπαρμένος από τα συνθήματα :
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ- .
Μέσα στους πρώτους 6 μήνες , όλοι οι σύντροφοί μου σκοτώθηκαν - ο ένας ξέψύχησε στην αγκαλιά μου έξω απ`το χωριό Μεταγγίτσι της Χαλκιδικής, χτυπημένος στην κοιλιά ( με εκσπλάχνωση ) από βολίδα αεροπλάνου.
Εγώ, ύστερα από 30 μήνες απερίγραπτες περιπέτειες επέζησα και επανήλθα γεμάτος τραύματα στο σώμα μου και στην ψυχή.

Αυτή η περιπέτεια - εμπλοκή μου στα δρώμενα της εποχής εκείνης είναι ένα δίδαγμα για τα παιδιά σας , στέλνει ένα μήνυμα στους νέους :
- « ΜΗ φανατίζεσθε, ΜΗΝ τους πιστεύετε, ΟΛΟΙ τους ΙΔΙΟΙ είναι» !!!,
-

:ΥΓ..Αν δυσκολευθείτε για την εξεύρεση του βιβλίου; τηλεφωνήστε στο 2310 284 833 εσωτερικό 2, κυρία Γεωργία και πέστε το όνομα του βιβλιοπωλείου, την άλλη μέρα το βιβλίο θα σταλεί, χωρίς καμία επιβάρυνσή σας.

Σημ. Τα κέρδη του βιβλίου δωρίθηκαν στο «ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΦΙΛΥΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»
Χίλια ευχαριστώ
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη