1 Αυγ 2014

Η ΣΥΝΤΑΞΗ μου και της κυρίας το….ΚΑΓΚΕΛΟ !!

του Βλάση Γωγούση
Βρε παιδιά
Ξέρει κανείς από σας ποίας εκδιδομένης γυναικός το εξάμβλωμα μου έκοψε δύο χρόνια πριν , το δώρα Πάσχα--Χριστουγέννων και το επίδομα αδείας;;;

Και την επόμενη βδομάδα ο ίδιος καταχθόνιος νους που προήλθε από διασταύρωση ορνέου και γυμνοσάλιαγκα μου πετσόκοψε απροειδοποίητα κατά …45% και τη σύνταξη;;
Και που προτού καλά-καλά προλάβω να πιω τα χάπια για την πίεση μούρθε ένα χαρτί που με πληροφορούσε ότι :
« Επειδή συγκαταλέγεστε μεταξύ των 10.000… πλουσιοτέρων Ελλήνων ως λαμβάνων 2 συντάξεις (= μία από το Ταμείο Συντάξεως Υγειονομικών και μία από το ταμείο όπου εργαζόμουν σαν γιατρός και στα οποία 2 ταμεία , λέω τώρα εγώ , ακουμπούσα επί 37 συναπτά έτη ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ , σαν Λάκης…ΓΑΒΑΛΑΣ , ένα σωρό δικά μου , κατάδικά μου λεφτά-, ) , ως λαμβάνων λοιπόν 2 συντάξεις-συνέχιζε το…. αγγελτήριο θανάτου- ,πρέπει να σας κάνουμε και ….. ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ κρατήσεις, όμως σας κάνουμε τη χάρη να τις πληρώνετε με δόσεις !».
Έτσι . αγαπητοί μου φίλοι, προέκυψε ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ !

Αυτά για πέρυσι !
Δεν πρόλαβα να το ….χαρώ και ύστερα από λίγες μέρες ήρθε και το δεύτερο… αγγελτήριο, ο φόρος του 2012.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ,

Μια χαρά- που λέτε – πήγαιναν τα πράγματα , με τις συντάξεις μου πετσοκομένες, τα δώρα και τα επιδόματα άφαντα και το ενοίκιο , τα κοινόχρηστα , τα φώτα, τα τηλέφωνα, το..ύδωρ και τα λοιπά ….αγαθά του 21ου αιώνα να στέκονται όρθια σαν βρικόλακες απέναντί μου με την …παλάμη ανοιχτή !

Σκηνή τρίτη :

Με παίρνει χθες, βραδιάτικα ο νεαρός που με βοηθάει στη δήλωσή μου, ο Φιλήμων - όνομα κι` αυτό - και …απαλά, ψιθυριστά σχεδόν, μου λέει :

« Γιατρέ, ξαπλώστε αναπαυτικά στην πολυθρόνα σας, πιέστε το χάπι σας κι` ακούστε :
Ήρθε ο φόρος για το 2013, = πέντε χιλιάδες και 180 Ευρουλάκια αλλά μου είπαν απ` την Εφορία πως επειδή ήσασταν πάντα συνεπής θα γίνει …..διακανονισμός !
Έτσι ….γεννήθηκε καλοί μου αναγνώστες ο ….ΤΡΙΤΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ~

Μη βιάζεστε, στο τέλος θα σχολιάσετε , όταν θα πίνετε κονιάκ, καφέ και θα μασάτε κόλλυβα κατά την τελετή –μνημόσυνο της σύνταξης μου :
¨Λοιπόν γιατρέ- συνέχισε ο Φιλήμων – ήρθε και το καινούργιο σας εκκαθαριστικό , μηνός ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, σας κατεβάζουνε τη σύνταξη ακόμα χαμηλότερα - κάτι κοντά στα 165 Ευρουλάκια – γιατί ο γιός ( εκείνης της κυρίας με το…..κάγκελο, θυμάστε που σας έλεγα πιο πάνω ), σκέφθηκε να κρατούν…ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ τον φόρο του επομένου έτους είναι καλύτερα , του είπε η μαμά του»!.

Προτού προλάβω ν` απαντήσω , ακούστηκε απ` τον άλλον καναπέ , τρεμουλιαστά η φωνή της Φούλας ( ξέρετε της αγαπημένης μου συμβίας, 62 χρόνια η…….ιδια !)
Βλασάκοοοοο ( ακόμα έτσι με φωνάζει , της έχει μείνει από….προπολεμικά ), Βλασάκο τι θα φάμε αύριο;;¨»

-« Θα φάμε ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ …….ΟΓΚΡΑΝΤΕΝ- της είπα - με τυλιγμένο της μαμάς το …κάγκελο και γύρω-γύρω το «απ` αυτό» του….Σταϊκούρα.!
Βάλε –αν θέλεις- για ομορφιά και κανά -δύο ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ για γαρνιτούρα !

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Και για να σοβαρολογήσω :
Σκέφτομαι να πάψω να πληρώνω πια στην Εφορία !
Τι θα μου κάνουν;, θα μου κατάσχουνε τη σύνταξη , ποια σύνταξη;;;;;;;;;;;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη