25 Νοε 2014

Ο ΚΑΛΑΜΙΤΣΗΣ, τα ΜΑΤ και το …ΥΔΩΡ !!

του Βλάση Γωγούση
Πωπωπωπωπω, 3 μέρες έλειψα και…. σκοτωθήκατε !!
Για τα……205 σχόλια που ακολούθησαν το άρθρο του επιστήθιου φίλου και ενδεχομένως ….ομόκελλου μου Σωτήρη Καλαμίτση γράφω, για το άρθρο με τίτλο :

«Ο ΜΑΤωμένος περιπτεράς » !

Στην αρχή τα σχόλια σας μου θύμισαν τα μαθητικά λευκώματα όπου αυτός έγραφε : «Έρωτας είναι ο άγγελος εξ ουρανού» κι` αυτή έγραφε από κάτω»
« ναι αλλά στην εποχή μας δεν υπάρχουν άγγελοι»
Και τότε , τότε πετάγονταν ένας άλλος κι` έγραφε : «Εσύ Ελενίτσα είσαι ο άγγελος» !.
Και τότε ό πρώτος «τα έπαιρνε στο…… κρανίο» και έγραφε :
« Εσένα δεν σου πέφτει λόγος, βούλωσέ το για να μη στο βουλώσω …εγώ !» ( και από κάτω υπογραφή : ο …μονόφθαλμος κουρσάρος !! )

Συνέχισα λοιπόν να διαβάζω τα σχόλια σας , και έκανα και ΚΛΙΚ σε όλους σας από κάτω ως δείγμα ….φιλίας (δήθεν!), για να μην παρατήσετε τον Σωτήρη και……..αρπάξετε εμένα ) !

Ϋστερα γύρισα πάλι στην αρχή και ξαναδιάβασα το άρθρο.

Τι τάθελες και συ βρε Σωτήρη.
Μου κάνει εντύπωση πως κατάφερες με δύο –τρεις σου φράσεις να ξεσηκώσεις θύελλα διαμαρτυριών , το σκορ ήταν …..65 : 2 ( εις…βάρος σου !).
Κάποιοι έβγαλαν και τα` απωθημένα τους , τόση δόξα, τόση αποδοχή, τόση αναγνώριση τόση πρωτοκαθεδρία στο BLOG δεν υποφέρονταν ( αν και εγώ νομίζω ότι η πρωτιά ανήκει σε….μένα !).
Τσπ (!), ο ομόκελλος μου δεν έχει ανάγκη συνηγόρου( παρά ταύτα εγώ ορίζομαι αυτεπαγγέλτως) αλλά απορώ πως δεν διακρίνατε βρε παιδιά ότι το άρθρο ( και τα παρεμβαλλόμενα σχόλια του ) ήταν έμφορτο από σκωπτικούς χαρακτηρισμούς – κάτι μεταξύ σοβαρού και αστείου , δηλαδή , κάτι σαν τους χρησμούς της Πυθίας !

¨Αλλοτε ο ΜΑΤατζής πλήρωσε, άλλοτε τ`άρπαξε, άλλοτε τον προπηλάκιζαν άλλοτε τους ξυλοφόρτωνε , άλλοτε σωτήρας άλλοτε βασανιστής, κι` άλλοτε - τέλος- το
VIDEO ήτανε αυθεντικό κι` άλλοτε «πειραγμένο ».
ΚΙ` εσείς βρήκατε ευκαιρία ( για την απουσία μου λέω) πήρατε όλοι το μέρος του…..παράτυπου μετανάστη και αποκαθηλώσατε το μέχρι χθες ίνδαλμα σας !

Για ένα μπουκάλι νερό βρε μπαγάσηδες ( και μπαγασίνα - για σένα , τη μοναδική γυναικεία παρουσία στο παραπάνω …μπάχαλο , για την ΗΛΕΚΤΡΑ λέω !), για ένα μπουκάλι νερό, θα χαλάσουμε την ωραία παρέα μας ( τώρα μάλιστα που το αγαπημένα xalia μας, έχουν κι` αυτά τα…..χάλια τους !! ).
Ας παρατήσουμε λοιπόν τις αντιπαραθέσεις μας κι` ας κάτσουμε αγκαλιασμένοι γύρω – γύρω για να καπνίσουμε την….πίπα της Ειρήνης !

Νάχετε όλοι την αγάπη μου

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Τι να σε κάνω και σένα βρε Σωτήρη, ένα σωρό σοφιστείες γράφω επικαλούμενος ελαφρυντικά του τύπου: « πρότερος …έντιμος βίος» για την επιβολή ποινής με…..αναστέλουσα δύναμη !
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη