24 Νοε 2014

Digea και Ελλαδιστάν

ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Χτυπάει σημερα το πρωί το τηλέφωνο μου απαντώ ειναι συγγενικό μου πρόσωπο απο τα Άνω Ποροια Δήμου Συντικης Σερρών.Με ρωτάει....
ξάδερφε πιάνετε τα κανάλια ???? ολα του απαντώ εμάς μου λεει όλη η περιοχή δεν πιάνει τίποτα μπορείς με κάποιοι τροπο να μάθεις τι γινεται???
Παίρνω το πενταψήφιο της digea απαντούν αμέσως του κανω την ερώτηση ο υπάλληλος ευγενέστατος προφανώς το έψαξε στο σύστημα μου απαντάει οτι ειναι λευκή περιοχή οπως υπάρχουν και πολλές άλλες σε άλλους δήμους και μου εξηγεί οτι ειναι περιοχές όπου δεν πιάνει η ψηφιακή διότι πρεπει οι Δήμοι με Υπουργική απόφαση που υπάρχει να βάλουν αναμεταδότες για να λειτουργήσει το σύστημα.Τον ρωτάω αμέσως πιάνει το αναλογικό οχι μου απαντάει απευθυνθείτε στον δήμο.
Πήρα τον ξάδερφο και τον ενημέρωσα.Τωρα εχω κάποιες ενστάσεις δεν έπρεπε πρώτα να τσεκάρουν οτι αυτοι οι Δήμοι εχουν τοποθετήσει τους αναμεταδότες??.ηταν τοσο επείγον να μπούμε ολοι στην ψηφιακή επιλογή και δεν υπολόγισαν τις παράπλευρες απώλειες??.αν οι Δήμοι δεν εχουν χρήματα για να τους τοποθετήσουν ποτε οι κάτοικοι αυτών των λευκών περιοχών θα αποκτήσουν πρόσβαση στα ΜΜΕ (κανάλια) ποιος φταίει για την προχειρότητα η digea - ο Δήμος - το Υπουργείο Μεταφορών??? θα αποδοθούν ευθύνες για την τσαπατσουλιά και τηνροχειροτητα αποτέλεσμα της οποίας ειναι περιοχές να μην βλέπουν τηλεόραση εκτός αν διαθέτουν δορυφορική???
Αλλα τι αναρωτιέμαι στο Ελλαδιστάν φταίμε μονο οι πολίτες .....-άλλωστε μαζι τα φάγαμε!!!!!

Υ.Γ οποιος αμφισβητεί το περιστατικό και τα λεγόμενα επικοινωνεί με το πενταψήφιο επισημαίνω οτι κατα την συνομιλία άκουσα ηχητικό οτι η κλήση μου καταγράφετε οπότε εχει καταγράφει όλη η συνομιλία και το γεγονός οτι ολόκληρες περιοχές όπου δεν μπήκαν οι αναμεταδότες δεν βλέπουν τηλεόραση!!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη