21 Δεκ 2014

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ..... ΧΟΝΤΡΟΥΛΗ!!!!!

Παρωδία ......και καλά Χριστούγεννα από τον ΆγγελοΑναστασιάδη
«Αχ Παναγιά μου, τι βλέπουν τα ματάκια μας». Και στην συνέχεια τόνισε:

«Δεν μπορούσαμε να παίξουμε διαφορετικά γιατί έπαιζαν οι αντίπαλοι και εμείς κοιτούσαμε. Ακουμπάς κάποιον και δεν μπορείς να τον ακουμπήσεις. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και θα σταματήσω εδώ. Από το καλοκαίρι είπα ότι πρέπει να κερδίζουμε και τους διαιτητές. Και αυτό έγινε σε αυτό το παιχνίδι, βοήθησε πολύ η Παναγιά σήμερα. Φορτωθήκαμε με κάρτες χωρίς να πρέπει να το κάνουμε. Ήταν σημαντική νίκη γιατί προερχόμασταν από ήττες στα δύο παιχνίδια. Γνωρίζαμε όλες τις αντίξοες συνθήκες. Κάναμε δύο γκολ, είχαμε ένα δοκάρι, δεν ξέρω αν το πέναλτι, δεν γνωρίζω. Αλλά τα παιδιά κατέθεσαν και την ψυχή τους γιατί είχαμε πολλά προβλήματα. Συν το ότι ο αντίπαλος ήταν πιο φρέσκος από εμάς. Πάντα οι αντίπαλοι μας έχουν μια ημέρα ξεκούρασης παραπάνω. Δεν ξέρω πως συμβαίνει αυτό. Κάποια στιγμή θα ερχόταν οι κάρτες. Και μετά έβαλε το χεράκι της η Παναγιά και την ευχαριστούμε πολύ. Ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους».

Όταν του ζητήθηκε να μιλήσει για την διαιτησία απάντησε: «Δεν θα μιλήσω για την διαιτησία. Απαγορεύεται. Όταν γνωρίζεις ότι ο άλλος έρχεται να σε σκοτώσει, κρύβεσαι. Εμείς παίζουμε κλεφτοπόλεμο. Και αυτό θα κάνουμε Μάιο μήνα. Εγώ παρακάλεσα την Παναγιά να δώσει το πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ. Να δώσει σε όλους μας υπομονή. Αυτό που έγινε τώρα, αγανακτεί ο κόσμος, αν αγανακτήσουμε κι εμείς θα είναι λάθος. Δεν θα το κάνουμε εμείς. όσο εσείς θα με πιέσετε, δεν θα το κάνω. Είμαι 61 ετών. Έχω παίξει έως 38 χρονών ποδόσφαιρο. Έχουν δει τα ματάκια μου πάρα πολλά. Αυτό που έγινε δεν το έχω ξαναδεί. Και μιλάω σοβαρά. Είμαι εδώ για να το αντιμετωπίσω. Δεν θα δώσουμε τροφή σε κανέναν».

Όσο για τον ΠΑΟΚ και το γεγονός ότι είναι πρώτος κάτι που δεν πίστευαν αρκετοί το περασμένο καλοκαίρι, υποστήριξε: «Την ερώτηση να την κάνετε εσείς στον εαυτό σας και να απαντήσετε. Αν γυρίσετε πριν από πέντε μήνες θα δείτε τι γράφετε και θα δείτε πως έλεγαν πως δεν μπορούμε να πάμε στην πρώτη θέση. Έχω εμπιστοσύνη και στην ομάδα και στους παίκτες μου, περισσότερο έχω εμπιστοσύνη στην Παναγιά. Όταν ο Θεός μεθ' υμών, ουδείς καθ υμών. Καλά Χριστούγεννα σε όλους κύριοι, ευλογημένα».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη