1 Φεβ 2015

Καταγγελία για Ιατρικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Καλησπερα…θα ηθελα να σας διηγηθω(και να καταγγειλω)τι μου συνεβει στις 30-1-2015 στο ιατρικο κεντρο...
''χχχχχχ''  στην Θεσσαλονικη…..
 Θελαμε να κανουμε μια Μαγν.Τομογραφια Κατω Κοιλιας για την γυναικα μου….Πηραμε τηλ. Στις 29-1-2015για να κλεισουμε ραντεβου στην ''χχχχχ'' ..Ειμασταν πολύ τυχεροι γιατι την επομενη μερα(30-1-2015)το πρωι ειχε κενο…. Μας ειπανε όμως ότι πρεπει να ακολουθησουμε μια διαδικασια πριν γινει η Μαγνητικη….
Επρεπε(όπως μας ειπανε) να αγορασουμε 2 φαρμακα(το ένα θα το επινε 3 ωρες πριν την εξεταση και το άλλο που είναι σε ενεσιμη μορφη θα το ειχαμε μαζι μας)…
Συγκεκριμενα μας ειπανε ότι θα πρεπει 3 ωρες πριν και ανα 30 λεπτα να πινει η γυναικα μου 1 ποτηρι Νερο και 1 καπακι από αυτό το φαρμακο που θα ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ….και ότι τις τελευταιες 2 ωρες πριν την εξεταση ακομα και αν ηθελε να παει τουαλετα,επρεπε να κρατηθει!!!Οπως επισης ότι επρεπε να είναι νηστικη από βραδυς! Πηγα αμεσως να αγορασω αυτά τα φαρμακα..
Περιττο να σας πω ότι ηταν ακριβα(αυτό που θα επινε εκανε 50 ευρω!!!!!!!)..Τελος Παντων,μπροστα στην υγεια δεν σκεφτεσαι και πολύ τα λεφτα Την επομενη μερα το πρωι δεν πηγαμε στην δουλεια(επειδη η γυναικα μου δεν μιλαει ελληνικα καλα,επρεπε να ημουν και εγω μαζι της)..Ξυπνησαμε αρκετα πρωι για να αρχισουμε την διαδικασια την ληψης του φαρμακου 3 ωρες πριν την εξεταση.
Οντως και ετσι εγινε….Πρεπει να σας πω εδώ ότι η μυρωδια του φαρμακου αυτου ηταν σαν πινεις υγρα μπαταριας!!!!Απαισιο!!Η γυναικα μου ηθελε να ξερασει αλλα κρατιοτανε …Όπως επισης ηθελε να παει και τουαλετα αλλα και παλι της ελεγα να κρατηθει και να κανει υπομονη!!
 Φτασαμε στην ωρα μας στην ''χχχχχ''….πηγαμε στην γραμματεια και δωσαμε τα δικαιολογητικα που χρειαζοτανε και το ονομα μας …
Μας ρωτησανε αν είναι νηστικη….Τους ειπαμε ότι είναι και ότι ακολουθησαμε κατά γραμμα αυτά που μας ειπανε(για την καταποση του φαρμακου των 50 ευρω)…. Και εδώ αρχιζει η πλακα!!!Μου λεει εκει η κοπελλα που εργαζετα騻Ποιος σας ειπε να παρει αυτό το φαρμακο???» της λεω ότι χτες πηρα τηλ.για κλεισω το ραντεβου και η κυρια που μιλουσαμε μου ειπε να κανω ολη την παραπανω διαδικασια!!!
Και μου λεει ότι ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ!!!ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ!!!ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΙΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΑΥΤΟ
 Εκει μου αναψαν τα «λαμπακια»!!!
Λαθος???Τι Λαθος???»
Μαλλον μπερδευτηκε με άλλη εξεταση και σας ειπε να κανετε αυτά που κανατε»,μου λεει Εκει τρελλαθηκα….Αρχισα να φωναζω!!!1»Και τι φταιω εγω,κοπελλα μου» τις λεω «αν δεν ξερετε τι σας γινετε!!!!
Γιατρος ειμαι να ξερω τι στο καλο θελετε για αυτην την εξεταση????και ότι δεν πηγα στην δουλεια μου ποιος θα μου πληρωσει το μεροκαματο???
το ότι εδωσα 50 ευρω για κατι που δεν χρειαζοτανε(και πως μπορει να ηταν και επικινδυνο για την υγεια της γυναικας μου)???,,,Τι να σας πω???
Καλυτερα να το κλεισετε το ρημαδι!!!ειστε επικινδυνοι γιατι εδώ εχετε να κανετε με φαρμακα και υγεια!!!»
 Καμια απαντηση….
Ζητησα να δω την υπευθυνη….Μου ειπε συγνωμη για το συμβαν και ότι θα τιμωρηθει η υπαλληλος που το εκανε….το θεμα όμως είναι ότι και εχασα την μερα μου αδικα….και 50 ευρω πηγαν τζαμπα…και ότι μου αναψαν τα λαμπακια και ολη μερα ειμαι «τσιτωμενος»!! ΓΙΆΥΤΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ….ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ…..ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!!

 Σ . Τ.

 Υ.Γ. αν καποιος μου το ζητησει μπορω να αποκαλυψω και το φαρμακο στο οποιο αναφερομαι και ότι άλλο θελει να ρωτησει…
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη