30 Αυγ 2015

Μεϊμαράκης: Σταθερότητα, συνεργασίες, αλλαγές, το τρίπτυχο για τη νέα πορεία

Τηλεοπτικό διάγγελμα απηύθυνε το βράδυ του Σαββάτου ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Βεγγέλης Μεϊμαράκης για να
περιγράψει τους άξονες γύρω από τους οποίους θα στηριχθεί το νέο ξεκίνημα της Ελλάδας, αλλά και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό την διεξαγωγή τουλάχιστον δύο προεκλογικών ντιμπέιτ.
Η μία από αυτές τις τηλεοπτικές συζητήσεις να διεξαχθεί με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς και ένα δεύτερο , μόνο με τον κ. Τσίπρα, ζήτησε ο πρόεδρος της ΝΔ και ξεκαθάρισε: «Προκαταβολικά δηλώνω ότι δέχομαι όποιους όρους και όποιες προϋποθέσεις θέσει. Φτάνει να γίνει αυτός ο διάλογος. Γιατί οι πολίτες πρέπει να έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν, να κρίνουν και να συγκρίνουν».
Σταθερότητα, συνεργασίες και βαθιές αλλαγές είναι το τρίπτυχο για τη νέα πορεία της πατρίδας μας, εξήγησε παράλληλα ο κύριος Μεϊμαράκης, που κατόπιν, σε πρώτο πρόσωπο επεσήμανε: «Τούτη την ώρα στέκομαι εδώ, μπροστά σας, έχοντας πλήρη συναίσθηση της ευθύνης μου. Και το απέδειξα αυτό, στην πράξη. Όχι με λόγια, με έργα, με δύσκολες αποφάσεις. Είμαι εδώ γιατί, πέρα και πάνω απ’ την πολιτική, βάζω τη χώρα μου, την Πατρίδα μου, την Ελλάδα. Είμαι εδώ για να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να ξεκινήσουμε μαζί, να προχωρήσουμε μπροστά, με σχέσεις, όμως, ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης».

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη