1 Ιουν 2016

Τι αποκάλυψε για το ρόστερ της νέας χρονιάς ο Ίβιτς!

Για το τι προσπάθησε να αλλάξει από τότε που ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του ΠΑΟΚ καθώς τις ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις του για την νέα σεζόν ως πρώτος προπονητής του Δικεφάλου μίλησε ο Βλάνταν Ιβιτς.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το αν σκεφτόταν την παραμονή του στον ΠΑΟΚ: "Σκεφτόμουν την ομάδα και να πετύχουμε τον στόχο μας. Να προετοιμάσω την ομάδα σωστά για να βγει πρώτη. Δουλέψαμε όλοι και πρώτα οι παίκτες με σκληρό τρόπο. Οι παίκτες έδωσαν το 100% για αυτή την μεγάλη προσπάθεια. Αυτό δίνει δύναμη σε μένα, στον ιδιοκτήτη και στον κόσμο του ΠΑΟΚ".

Για το τι έλεγε στους παίκτες: "Οι παίκτες θέλουν στήριξη σε δυσκολίες και αλήθεια. Οταν ήρθα η ομάδα ψυχολογικά δεν ήταν καλά οι παίκτες. Πρώτα προσπάθησα να τους ανεβάσω και να πιστέψουν στον εαυτό τους και πως μπορούμε να τα καταφέραμε. Οι παίκτες είχα απίστευτη θέληση και δούλεψαν σκληρά. Μπράβο τους και αυτό θα μας δώσει δύναμη για το επόμενο πρωτάθλημα".

Για το αν θα ήταν άδικο να μην συνεχίσει στον ΠΑΟΚ αν έχανε σήμερα η ομάδα: "Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό. Ποδόσφαιρο είναι, δεν είναι εύκολα... Πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου και να τα καταφέρνεις".

Για τις ευθύνες που έχει ως νέος προπονητής: "Είμαι έτοιμος... Ξέρω πως διακοπές δεν θα υπάρχουν. Ξέρω τι δουλειά έχω. Από αύριο θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε και να προετοιμάζουμε τον νέο χρόνο".

Για το ρόστερ: "Δεν έχω την φιλοσοφία πως θα αλλάξει πολύ το ρόστερ. Κάποιοι θα έρθουν, άλλοι θα αποχωρήσουν. Δεν έχω σκεφτεί το αύριο ακόμη. Ο Μίχελ δουλεύει ασταμάτητα, ταξιδεύει και ψάχνει. Θα μου πει αρκετά. Θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω και να κρατήσουμε τους περισσότερους. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο. Δεν ξέραμε αν ήμασταν σήμερα πρώτοι. Θέλω να αλλάξω κάποια πράγματα σε κάποιες θέσεις. Δεν είμαι της άποψης πως πρέπει το ρόστερ να αλλάζει πολύ. Εχουμε καλούς παίκτες και οι περισσότεροι παίκτες θα μείνουν".

Για το αν θέλει να στείλει ένα μήνυμα στον κόσμο: "Στο μέλλον περιμένουμε στήριξη. Στις επιτυχίες αλλά και στις δυσκολίες. Κάποιες φορές μια ομάδα πάει καλά, άλλες όχι τόσο. Στις δυσκολίες περιμένουμε στήριξη".

Για το ποιο είναι το βασικό στοιχείο που ο ΠΑΟΚ πρέπει να βελτιώσει:"Η ομάδα βελτιώνεται αμυντικά και επιθετικά αλλά μαζί αυτά. Είναι ένα σύνολο που πρέπει να λειτουργήσει μαζί. Ξέρω πώς θα πρέπει να δουλέψει η ομάδα. Οι παίκτες περισσότερο στο κέντρο ήταν αμυντικογενείς. Σε αυτό το κομμάτι (σ.σ. στα λίγα γκολ που πήρε ο ΠΑΟΚ από παίκτες του κέντρου), ναι συμφωνώ πως θέλουμε βελτίωση".

Για το τι άλλαξε στον ΠΑΟΚ: "Αλλάξαμε το σύστημα και παίζαμε στην άμυνα με τέσσερις. Είχα άλλη τακτική με τον Τούντορ τον οποίο ευχαριστώ. Και αυτός έχει μερίδιο στην επιτυχία".

Για το ματς με τον Παναθηναϊκό: "Σε όλα τα ματς παίξαμε ομαδικά. Μέχρι το τελευταίο λεπτό οι παίκτες έτρεχαν ασταμάτητα. Σήμερα ήμασταν καλύτεροι. Πέραν της ευκαιρίας του Πέτριτς, άλλη φάση καθαρή δεν είχε ο Παναθηναϊκός. Θέλαμε παραπάνω το ματς".

Για το τι σημαίνει ο ΠΑΟΚ γι' αυτόν: "Ο ΠΑΟΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος που κάνει προσπάθεια να ανέβει επίπεδο. Οι άνθρωποι που ήταν πριν από εμένα στη θέση μου, έκαναν προσπάθεια. Ξέρουμε τι θέλει ο κόσμος και που είμαστε. Αυτό θα το περάσουμε και στους παίκτες και θα προσπαθήσουμε για επιτυχίες που θέλουμε όλοι".

Για τον Σαββίδη και τους συνεργάτες του: "Ο μεγαλομέτοχος έχει δείξει πως όσον αφορά τα μεταγραφικά, όποιον θέλει η ομάδα να τον αποκτήσει, δεν έχει πρόβλημα. Δεν έχω μιλήσει με κανένα για το αύριο. Οι συνεργάτες μου είναι άνθρωποι που προσπάθησαν μαζί μου στις ακαδημίες και τώρα στην πρώτη ομάδα. Μαζί τους θα μιλήσω και θα κάνουμε το σχέδιο για το αύριο".

Για την επιτυχία του ΠΑΟΚ και αν υπέγραψε: "Είναι βραδιά χαράς. Ξέρουμε τι θέλαμε. Ευτυχώς πετύχαμε μετά από μια μεγάλη προσπάθεια. Ακόμη δεν έχω υπογράψει".
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη