26 Ιουν 2017

Bullying?? Τώρα όχι μόνο από συμμαθητές, αλλά και από παιδαγωγούς…


Αγαπητό taxalia, θα θέλαμε να μοιραστούμε κάτι μαζί σας, το οποίο έχει να κάνει με τη γιορτή που διοργανώνουν οι παιδικοί σταθμοί στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Το πρόβλημά μας αρχίζει και τελειώνει με τη γενικότερη συμπεριφορά της ιδιοκτήτριας-παιδαγωγού γνωστού ιδιωτικού σταθμού στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, που στέλνουμε τον γιό μας.
 Για τη γιορτή λοιπόν, μας γνωστοποιήθηκε μια εβδομάδα πριν την πραγματοποίησή της ότι φέτος την ενδυμασία των παιδιών ανέλαβε ενδυματολόγος κατόπιν ενοικίασης, και πως για πληροφορίες θα έπρεπε να επικοινωνήσουμε άμεσα με τη διεύθυνση-παιδαγωγό. Όταν τηλεφωνήσαμε για να ενημερωθούμε ποιός επιβαρύνεται το κόστος, καθώς και το ποσό της ενοικίασης, η εν λόγω κυρία ήταν επιθετική. Η απάντηση ήταν, πως είναι πάγια τακτική όλων το κόστος ενοικίασης στολής να επιβαρύνει πάντα τους γονείς. Ο παιδικός σταθμός απλά επέλεξε μοδίστρα, την κάλεσε να πάρει μέτρα από τα παιδιά μας (εν αγνοία μας), συμφώνησε στην τιμή εκ μέρους των γονέων και θα τις παραλάμβανε, για να τις στείλει με το σχολικό. Σε περίπτωση βεβαία που δεν επιθυμούσαμε ή δεν μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε στο αντίτιμο, δε θα μπορούσε να συμμετάσχει το παιδί μας στη σχολική γιορτή, ούτε καν με δική του στολή… Οπότε για να μην αδικήσουμε το παιδί μας σε σχέση με τους συμμαθητές του, δεχτήκαμε. Έτσι τελείωσε και η πρώτη μας τηλεφωνική επαφή.
Στη συνέχεια, μετά από λίγα λεπτά, επικοινώνησε μαζί μας η διεύθυνση-παιδαγωγός, επιμένοντας να μας δώσει το τηλέφωνο της ενδυματολόγου, ώστε να πάρουμε εμείς τη στολή, αντί να μας τη φέρει το σχολικό, διότι σύμφωνα με τα λεχθέντα, δεν ήθελε να ασχοληθεί με γονείς που την αμφισβητούν… Και κλείνοντας, μας ενημέρωσε πως σε περίπτωση που δε θελήσουμε να παραλάβουμε απευθείας τη στολή από την ενδυματολόγο, θα πρέπει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά τις συνέπειες της απόφασής μας στην ψυχολογία του παιδιού μας. Έτσι επιλέξαμε, για το καλό της ψυχολογίας του παιδιού μας, να επικοινωνήσουμε εμείς με την ενδυματολόγοούτως ώστε να μάθουμε τη διεύθυνσή της για να παραλάβουμε τη στολή. Η ενδυματολόγοςμας πληροφόρησε ότι η αποθήκη που έχει τις στολές είναι στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης και ως εκ τούτου είναι πολύ μακριά για να την παραλάβουμε και ότι πάντα τις παραδίδει στους παιδικούς και αυτοί με τη σειρά τους κάνουν τη διανομή… Εννοείται ότι τελικά και παρά τις πρόβες δύο μηνών δεν μπορέσαμε να πάμε στη γιορτή, διότι παρά τηνπροσπάθειά μας να επικοινωνήσουμε με τη διεύθυνση-παιδαγωγό δεν απαντούσε… Τα συμπεράσματα των γεγονότων, δικά σας... Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας και αν αποφασίσετε να εκδώσετε την επιστολή μας στο blog σας, εμείς και οι υπόλοιποι «αντιρρησίες» γονείς θα σας ήμασταν ευγνώμονες. Καλή συνέχεια και μεγάλη προσοχή σε ποιες διευθύνσεις-παιδαγωγούς εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας.

Σημείωση taxalia
Το μέιλ με ονόματα κτλ είναι στην κατοχή μας.
Το περιστατικό είναι πραγματικό. Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη